Gezellig circuit in groep 1-2-3

maandag 21 maart 2016

Maandagmiddag 21 maart hebben de kinderen van de groepen 1-2-3 samen een gezellige middag gehad. De kinderen zijn in 3 gemengde groepen verdeeld en hebben in dat groepje 4 verschillende activiteiten gedaan.

In de groep bij juf Ine hebben de kinderen een placemat gemaakt waarop ze met de vingers een haan mochten schilderen. Dit in de stijl van Jacob Kanbier. Sommige kinderen vonden het geweldig om met de vingers te schilderen en anderen hadden er iets meer moeite mee! Toch zijn de resultaten erg leuk geworden!

Bij juf Marlies hebben de kinderen een bordje mogen schilderen (dit keer wel met een kwast 😉 ) volgens de stijl van Corneille.

Tot slot zijn alle kinderen ook nog in het lokaal bij juf Bianca en juf Sophie geweest. Hier hebben ze allemaal een vogels gekleurd met wasco en vervolgens geknipt. Al deze vogels zijn op grote zwarte vellen papier geplakt en zie hieronder het resultaat! Prachtig geworden! Echte kunstenaars!!

Natuurlijk mag in een kunstproject de beeldende kunst niet ontbreken. Alle kinderen hebben onder leiding van Bert, Jaco en Corinne een mooi beeld op een voetje gemaakt. Erg knap!

Alle ouders die geholpen hebben; heel erg bedankt!!!