Theaterdagen

vrijdag 13 mei 2022

Op woensdag 18 en donderdag 19 mei komt ‘’Theater Zonder Blabla’’ voor een theaterproject bij ons op school. Het theaterproject “Op de planken” is speciaal gemaakt voor alle leerlingen van basisscholen. De kinderen krijgen gedurende deze dagen workshops en activiteiten aangeboden. Er wordt met alle leerlingen van de school een voorstelling gemaakt. Alle groepen maken een eigen theateract van maximaal 5 minuten. Na de repetities vindt er een voorstelling plaats voor en door de deelnemers en natuurlijk zijn alle ouders hier ook voor uitgenodigd!

De voorstelling is op donderdag 19 mei en start om 13.30 uur. Bij mooi weer is dit buiten op ons plein en bij slecht weer wijken wij uit naar de grote gymzaal. Wij willen graag weten hoeveel zitplekken wij voor de voorstelling klaar moeten zetten. Kunt u bij de leerkracht van uw kind(eren) uiterlijk dinsdag 17 mei aangeven of u bij de voorstelling aanwezig bent?