Stijldansen voor groep 5/6

woensdag 8 maart 2017

Wensink DanceMasters verzorgt voor onze groep een reeks danslessen. Dit stijldansen is onderdeel van de schoolsporten in Apeldoorn. Onze groep gaat meedoen met de Apeldoornse Stijldanskampioenschappen voor Basisscholen. In de komende periode worden er twee dansen aangeleerd, de Rumba en de Cha Cha. Deze dansen worden in acht lessen op school aangeleerd. De leerlingen worden hierbij voorbereid op de kampioenschappen. Deze kampioenschappen bestaan uit een voorronde en een finale. Tijdens de voorronde worden de beste zes dansparen uit onze klas gekozen. Deze zes dansparen gaan tijdens de finale strijden om het Kampioenschap van Apeldoorn.

Het rooster: Les 1 woensdag 15 maart, les 2 woensdag 22 maart, les 3 woensdag 29 maart, les 4 woensdag 5 april ( tijdens de open dag ) les 5 woensdag 12 april, les 6 woensdag 19 april, les 7 woensdag 10 mei en les 8 woensdag 17 mei. De voorronde is op zaterdag 20 mei van 18.00 – 19.00. ( bij Wensink DanceMasters, voor iedereen ) De finale is op zaterdag 3 juni van 16.00 – 20.00. ( bij WensinkDanceMasters, voor de beste zes paren ) Tijdens de voorronde en finale zijn ouders en belangstellenden van harte welkom.