Stagiaires in verschillende groepen

donderdag 2 februari 2017

Voor onze stagiaires breekt de tweede periode aan. Juf Merve heeft haar opleiding bijna afgerond en gaat ons helaas verlaten. Voor haar in de plaats komt een nieuwe LIO student, Juf Lisette, zij krijgt een plaatsje in groep 3. Juf Jodi komt op donderdag groep 4 versterken. In groep 5/6 komt op maandag en woensdag juf Christel. Juf Ryanne houdt ook de volgende periode haar plaats in groep 7. Juf Kathy, student voor onderwijsassistent gaat naar een volgende school maar gelukkig neemt meester Liam haar plaats verder in. Ook juf Romy is bij ons klaar met haar opdrachten en gaat naar haar volgende stageschool. Inmiddels bekende gezichten nemen dus afscheid en we mogen weer nieuwe studenten verwelkomen. Hartelijke dank voor jullie enthousiasme en betrokkenheid. Het was zeker een moment dat we van elkaar mochten leren.