Sinterklaas op onze school.

vrijdag 3 december 2021

Het was weer spannend maar gelukkig heeft de Sint toch een bezoekje gebracht aan onze school afgelopen week. Niet op Ozosnel want niemand weet waar het paard van Sinterklaas is. Gelukkig had de opa van John en Isabella een mooie oplossing. En zo kwam Sinterklaas aan in een prachtige oldtimer. Alle kinderen stonden buiten te zingen. Sandra en Carola hebben voor muziek op het plein gezorgd en een deel van de leden van PJB speelden op hun instrumenten mee. Met zijn pieten heeft hij een bezoek gebracht aan de groepen 1 tot en met 4.
Netjes op afstand hebben de kinderen een optreden laten zien aan de Sint en zijn pieten. Buiten heeft Joyce weer prachtige foto’s gemaakt die te zien zijn op de website www.obsbeekbergen.nl

In de bovenbouw hebben we weer prachtige surprises gezien die met aandacht in elkaar waren geknutseld en waren er weer prachtige gedichten te horen. Kortom: een geslaagde dag!