Nieuws uit groep 1 en 2

donderdag 15 november 2018

De afgelopen weken zijn wij in de klas druk bezig geweest met het thema hond.  Zo hebben de kinderen een hondenhok gebouwd, waarbij ze natuurlijk wel moesten passen en meten… en dat bleek toch niet altijd even makkelijk. Gelukkig paste de hond er vaak wel in na enige aanwijzingen. Zie hier het mooie resultaat:

Ook zijn de kinderen druk geweest met het kleien, vingerverven en tekenen van een hond. Veel verschillende technieken kwamen aan bod. En dat is toch best wel leerzaam…

Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk genoten van het schoolontbijt. Voor sommigen was het wat spannend in de grote zaal met heel veel kinderen, maar het was toch ook wel erg gezellig. Alle kinderen hebben heerlijk gegeten.