Nieuwe onderwijsassistente en stagiaire

donderdag 12 juli 2018

Helaas moeten we afscheid nemen van juf Els, onze onderwijsassistente in groep 4/5. Juf Els had een tijdelijke baan bij ons en moet plaats maken voor een onderwijsassistente met een vast contract. We vinden het heel jammer dat Els niet kan blijven. We hopen dat ze snel een andere werkplek krijgt en wensen haar daar heel veel succes en werkplezier!

Gelukkig krijgen we een onderwijsassistente terug met heel veel onderwijservaring: juf Henriette van Dijke. Zij heeft op obs De Marke gestaan als leerkracht en gaat komend schooljaar verder als onderwijsassistente. We hebben een paar gesprekken gehad en hebben er vertrouwen in dat ook zij een mooie aanvulling is van ons team. In de laatste week van de zomervakantie zijn wij allemaal vanaf dinsdag weer op school om het nieuwe schooljaar voor te bereiden. Henriette gaat mee in die voorbereidingen en zal samen met het bovenbouwteam invulling gaan geven aan de onderwijs plannen van volgend schooljaar.

Liese ter Winkel zal na de zomervakantie in de bovenbouw stage komen lopen voor haar opleiding onderwijsassistent. Met Liese is het bovenbouwteam compleet!