Koningsspelen, kort

donderdag 20 april 2017

Nog eenmaal in het kort:
Vrijdag 21 april houden we de Koningsspelen op het terrein van VV Beekbergen. De leerlingen van 3 t/m 8 verzamelen om 8.20 uur op het schoolplein. Kleuters verzamelen om 8.30 uur op de parkeerplaats van VVBeekbergen.

We starten met een optocht om het eerste veld, waarna we starten met de ‘Okido”-dans.
Vervolgens zoeken leerlingen en begeleiders hun beginplek op, op het sportveld en starten de verschillende onderdelen.
Kledingvoorschrift: kleuters in de kleur zoals aangegeven en de rest hun versierde shirt en sportkleding.
De sportdag voor de groepen 1 t/m 5 vindt plaats op het kunstgrasveld. Daar is het absoluut verboden voor schoenen met (hoge) hakken. De Koningsspelen eindigen tegen 12.00 uur. De kinderen van groep 3-4 die het leuk vinden ’s middags te komen slagballen, zijn ook ’s middags welkom.
Om 13.30 uur worden de leerlingen van 3 – 8 weer terug verwacht op het sportveld. Dan spelen de groepen 3-4, 5-6 en 7-8 een slagbaltoernooi. De winnaar van de groep 7/8 speelt de finale tegen de leerkrachten. De dag eindigt om ongeveer 15.15 uur.