De ouderraad praat u bij

donderdag 23 november 2017

Het feest der feesten is in aantocht. Het zal u niet zijn ontgaan. De school is klaar voor ontvangst van de heiligman. Om dat voor elkaar te krijgen vroegen we hulp van ouders en die kregen we! Aan alle ouders die op dinsdag 14 november kwamen helpen om de school te versieren: DANKJEWEL! We zagen ook meteen dat er onder de ouders in de onderbouw een grote hoeveelheid aan creatief talent aanwezig is. Dat schept hoop voor de toekomst. Ondertussen gaan we door met de voorbereidingen voor het pepernotencircuit en 5 december.

Kort na Sinterklaas volgt natuurlijk al snel Kerst. Dit jaar geen kerstmarkt zoals vorig jaar. Het team heeft er voor gekozen het feest weer te vieren in de klas zoals dat voorheen gebeurde. U zult daarover nog worden geïnformeerd. Deze week is de incasso uitgezet voor de inning van vrijwillige bijdrage. Vandaag wordt het bedrag van €27,00 van uw rekening afgetrokken als u heeft ingestemd met een automatische incasso (voor kinderen die halverwege dit schooljaar instromen is dat bedrag gehalveerd). De overige ouders zullen binnenkort benaderd worden om de vrijwillige bijdrage over te maken op rekening van oudervereniging.