Circusvoorstelling

dinsdag 27 maart 2018

 Vrijdag 13 april wordt de feestweek afgesloten met een circusvoorstelling in een echte circustent op het plein voor de school. Rond 10:00 uur zal de generale voorstelling plaatsvinden, bewoners van de 4-Dorpen en het Zonnehuis zullen deze voorstelling bijwonen.
Rond 12:00 uur zullen alle kinderen genieten van een heerlijke pannenkoekenlunch in de eigen groep. U hoeft de kinderen deze dag geen lunch mee te geven.
Om 13:30 uur en om 15:00 uur zullen de kinderen een spetterend circusoptreden verzorgen voor u, als ouder/verzorger en eventuele overige familieleden. Op maandag 9 april krijgt het oudste kind van ieder gezin kaartjes (5 stuks per gezin) voor de voorstelling mee naar huis. U krijgt kaartjes voor de eerste of voor de tweede voorstelling dit i.v.m. het aantal zit-/toegangsplaatsen in de circustent.
Rond 16:00 uur zal de feestweek voor de leerlingen eindigen.