Viering The Leader in Me

donderdag 11 juli 2019

Na vier jaar kunnen wij het scholingstraject van The Leader in Me afsluiten. We zijn een volwaardige The Leader in Me school en dat gaan we vieren. Het Lighthouse team is al druk bezig om een mooi programma te bedenken met veel synergie. We willen u alvast vertellen dat het feest zal plaatsvinden op woensdag 16 oktober a.s. We nodigen alle kinderen en ouders uit om op die dag aanwezig te zijn vanaf 9.30-13.15 uur. Dat betekent dus dat de school om 9.30 uur start. Na de vakantie krijgt u meer informatie over de inhoud van het programma. De viering wordt afgesloten met gezamenlijke lunch voor alle kinderen en ouders.

Zijn we nu klaar met het concept van The Leader in Me? Ja in principe wel, maar we hebben een nieuw einddoel voor ogen. We willen namelijk de MileStone status bereiken. Dat betekent dat er aan bepaalde eisen moet worden voldaan als de Franklin Covey stichting op school komt voor een visitatie. Dit is ambitieus, maar ook haalbaar en we hebben met het team besloten daar ook voor te gaan!