Tips kinderboeken

donderdag 2 april 2020

Op de site van kinderboeken.nl zijn waardevolle tips te vinden https://www.kinderboeken.nl/inspiratie/positieve-en-leerzame-tijd-thuis/

• Voorgelezen worden is altijd fijn en daarom  target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>publiceert Paul van Loon elke dag een nieuw voorleesverhaal op You Tube. Hij leest daarin voor uit zijn boek Allemaal Onzin.
  • Hebben jullie een printer in huis? Dan kan je lekker aan de slag met deze gratis kleurplaten van bekende kinderboekenhelden. Van Kikker en Dog Man tot Dolfje Weerwolfje en Pippi Langkous.
  • De Luisterbieb heeft nu een extra selectie mooie luisterboeken toegevoegd. Voor iedereen, dus ook als je geen lid bent van de Bibliotheek. Namens de bibliotheek wensen wij jullie veel luisterplezier! Bekijk hier de luisterboeken
  • De Voorleeshoek biedt tijdelijk een gratis abonnement voor drie weken aan voor alle kinderen in Nederland via www.devoorleeshoek.nl/scholendicht. In De Voorleeshoek staan al ruim zeshonderd voorleesfilmpjes voor kinderen van 0-10 jaar. Een leuke en educatieve manier om de kinderen thuis te vermaken.