donderdag 9 januari 2020

We hopen dat iedereen een fijne kerstvakantie en heel gezellige feestdagen heeft gehad. Het team van obs Beekbergen wenst iedereen een heel gelukkig, gezond en succesvol 2020!

We hebben natuurlijk al veel verhalen gehoord over de vakantie en gelukkig zijn er geen nare dingen gebeurd tijdens het afsteken van vuurwerk. Iedereen is zo langzamerhand weer terug in het oude ritme. We kiezen er bewust voor om in de eerste week na de vakantie nog niet te beginnen met de Cito-toetsen. M.u.v. groep 8, want hun Cito-uitslagen moeten verwerkt worden in het schooladvies voor het VO. De andere groepen zullen vanaf volgende week starten. We verwachten van elk kind zij een goede werkhouding laten zien tijdens het maken van de toetsen. We bereiden de kinderen voor op het maken van toetsen en begeleiden waar dat is toegestaan. De uitslagen van de toetsen kunt u bekijken in het ouderportaal en in februari zal er een overzicht in het rapport toegevoegd worden.