Programma Cultuurmenu

donderdag 12 december 2019

Cultuur Wijzer Apeldoorn verzorgt voor de scholen in de gemeente Apeldoorn het Cultuurmenu, een programma waarbij leerlingen ieder jaar een activiteit of programma binnen één cultuurdiscipline krijgen. Vorig schooljaar hebben wij met Cultuurwijzer de muur achter de school kunnen beschilderen met kunstenaar Stephan Peters. Dit schooljaar staat de discipline drama op het programma. De groep 1-2 en 2-3 krijgen daarvoor een voorstelling van theatergroep Kwatta op 17 februari (op school). Op 20 februari worden er workshops gegeven in het speellokaal. De groepen 4-5 en 5-6 krijgen een voorstelling op 10 februari in Orpheus en een workshop Stagefight op 28 januari in de gymzaal. Groep 7-8 gaat op 6 april naar een voorstelling in Orpheus. De leerkrachten van uw kind(eren) zullen u verder informeren over deze voorstellingen en workshops.