Ouderapp

donderdag 10 september 2020

Binnen het platform van onze website is door Leerplein055 een app ontwikkeld voor ouders. Met deze app is het voor ons mogelijk om via een beveiligde omgeving met u te kunnen communiceren. De app is een officieel communicatiekanaal van onze school. Ook in de app blijft uw toestemming voor het plaatsen van foto’s van toepassing.  Via de app (beschikbaar voor zowel iPhone als voor Android) heeft u toegang tot schoolberichten, berichten van de groep(en) van uw kind(eren) en de schoolagenda. U kunt zelf instellen voor welk soort berichten u notificaties wilt ontvangen. Voor de app worden uw naam, uw mailadres, de voornaam van uw kind(eren) en de groep opgeslagen in de beveiligde omgeving van ons website-platform. De app is opgenomen in de privacyverklaring van onze school.  De app is voor u als ouder gratis.

Vanaf woensdag 9 september kunt u via de ouderapp intekenen voor de startgesprekken die alle leerkrachten voeren met elke leerling en tenminste 1 ouder. We houden deze gesprekken op school, omdat we het heel fijn vinden om persoonlijk met u in gesprek te gaan. De afspraken worden goed afgestemd, zodat volwassenen anderhalve meter afstand kunnen houden.

Mocht het u niet lukken om de app te installeren, stuurt u dan a.u.b. een mailtje naar beekbergen@leerplein055.nl