Nieuwe afspraak groep 1-3

donderdag 10 september 2020

Er een nieuwe afspraak gemaakt over het ophalen van de kinderen van de onderbouw. We hebben gemerkt dat het erg vol is op de parkeerplaats. Het is hierdoor ook moeilijk om de onderbouwkinderen te zien komen en gaan. Even kort iets doorgeven, is zo ook moeilijker. Daarom mogen ouders van kinderen uit groep 1 t/m 3 vanaf maandag 14 september wachten op een vaste plek op het plein. De plek voor het wachten begint bij de bankjes achter de zandbak tot de wilgentenen en beukenhaag. Het zelf naar binnen lopen blijft en bij het uitgaan aan het eind van de schooldag lopen de kinderen ook weer zelf naar hun ouders toe. De anderhalve meter regel is ook nog steeds van kracht. Voor de ouders van de kinderen van groep 4-8 blijft alles zo als het was.