Muziekuitvoering

maandag 15 november 2021

De afgelopen weken hebben de kinderen uit de groepen 5 blokfluitles gekregen van Carola en Sandra. Zij zijn beide verbonden aan het harmonie orkest Prinses Juliana Beekbergen (PJB). Met PJB hebben wij een samenwerkingsovereenkomst voor het geven van muzieklessen op school. Groep 5 krijgt blokfluitles, groep 6 krijgt klarinetles, trommelles en trompetles. Kinderen die het leuk vinden kunnen zich daarna opgeven voor het jeugdorkest.

De blokfluituitvoering voor de ouders van deze groepen zal helaas anders verlopen dan was gepland. Samen met het jeugdorkest van PJB geven ze wel een muziekvoorstelling, maar zonder publiek. Alles wordt gefilmd en naar ouders gestuurd. De ouders zijn inmiddels geïnformeerd.