Mondkapjes

donderdag 29 oktober 2020

Deze week is het team mondkapjes gaan dragen in de school. Die mondkapjes dragen we in de gangen en bv de teamkamer. In de klas en in de kantoren gaat het mondkapje af en wordt natuurlijk anderhalve meter afstand van elkaar gehouden. Alle eerdere hygiëne maatregelen en de looproutes zijn hetzelfde als voorheen.
Leerkrachten gaan na schooltijd vrijwel direct naar huis, maar zijn bereikbaar voor overleg als daar een afspraak voor gemaakt is. Overleg kan via de telefoon of via videobellen.
We streven er naar om zo min mogelijk mensen in de school toe te laten die niet direct iets met onderwijs te maken hebben. De bezoekers die wel in de school komen vragen we ook een mondkapje te dragen. Gelukkig hebben we deze week gezien dat iedereen hieraan meewerkt. Bedankt voor het op deze manier bijdragen aan het voorzichtigheid omgaan met elkaar in deze Coronacrisis! Beterschap voor de personen die op dit moment thuis zijn i.v.m. een coronabesmetting.