Melden

woensdag 25 november 2020

Zoals u weet veroorzaken bepaalde personen overlast bij de school. Met name bij de entree van de school. Wij zijn hierover in overleg gegaan met de nieuwe wijkagent Fatma …… Zij begrijpt de overlast en wil dit, net als wij, heel graag dit tegengaan. Daar heeft ze echter niet alleen de school voor nodig, ook ouders en voorbij komend publiek. Belangrijk is namelijk dat zodra er een vervelende situatie ontstaat of er overlast is dat er melding gemaakt wordt. Wij proberen goed op te letten, maar zien natuurlijk niet alles. Daarom willen we u vragen om, zodra u iets ziet van deze overlast, te bellen naar 0800…. Onze ervaring is dat personen dan worden aangesproken op hun gedrag en er kan worden gehandhaafd.

We laten de kinderen voor op het plein onder toezicht naar buiten gaan en alleen de kinderen die gaan voetballen mogen naar het voorplein. De rest van de kinderen spelen op het plein achter de school.