Marije Huneker: ‘nieuwe’ logopedist in Beekbergen

dinsdag 14 april 2020

Even voorstellen: Ik ben Marije Huneker en vanaf 1 april werkzaam als (nieuwe) logopedist van Logopedie Beekbergen. Per 1 april 2020 heb ik de praktijk van Carla Diets-van ’t Landt overgenomen. Voor een aantal van u ben ik niet nieuw. Van december 2016 t/m augustus 2017 heb ik namelijk al eerder bij logopedie Beekbergen gewerkt. Ook werk ik voor Logopedie Apeldoorn op de locaties SBO de Boemerang en SBO de Vorm. Ik vind het erg leuk om kinderen verder te brengen bij hun ontwikkeling.
In deze onzekere tijden, maar ook daarna, help ik graag de kinderen van OBS Beekbergen graag. Tijdens de corona-periode maak ik gebruik van video-bellen tijdens de behandeling. Na deze periode hoop ik iedereen persoonlijk te verwelkomen in mijn praktijk aan Loenenseweg 1 te Beekbergen.
Heeft u een hulpvraag over iets anders waarvan u inschat dat logopedie een bijdrage zou kunnen leveren voor uw kind, neemt u dan contact met mij op via www.logopediebeekbergen.nl