Kinderboekenweek 2021 met het thema ‘Worden wat je wil’

dinsdag 5 oktober 2021

Zaterdag 9 en zondag 10 oktober a.s. staan geheel in het teken van de Kinderboekenweek, met onder andere de uitreiking van het Apeldoorns Uiltje, workshops door Jozua Douglas, Jacques Vriens en meer bekende schrijvers.

Kinderen kunnen op allerlei manieren hun eigen talent ontdekken maar ook die van anderen! Zo komt reptielendeskundige Sterrin Smalbrugge alles vertellen over haar talent, maar ook Cora, dierenverzorger van de Apenheul is van de partij.

Dit weekend is er de mogelijkheid om een kijkje achter de schermen te nemen in CODA. Ga mee met de mensen van de technische dienst, de tentoonstellingbouwers of loop mee met de archivarissen door het CODA depot vol Apeldoornse herinneringen. Je kunt gamen, meedoen aan de voorleesestafette, microscopische ontdekkingen doen en zingen en dansen op het Worden wat je wil-lied van Kinderen voor Kinderen.