Informatie Intraverte

woensdag 11 september 2019

Beste ouders,

Graag stel ik mijzelf aan jullie voor! Ik ben Jennifer van Zon, kinderoefentherapeut bij Intraverte. Na de zomervakantie heb ik de werkzaamheden van mijn voormalig collega Elma overgenomen. Elke maandagochtend vanaf 09:00 ben ik in de kleutergymzaal van OBS Beekbergen te vinden.

Op zo’n 100 basisscholen in Nederland begeleiden wij kinderen waarbij de ontwikkeling niet helemaal vanzelf gaat. Wij helpen kinderen die bijvoorbeeld weinig zelfvertrouwen hebben, zich niet goed kunnen concentreren in de klas, moeite hebben met een scheiding of soms heel boos kunnen worden en eigenlijk niet goed weten hoe ze daarmee om kunnen gaan. Misschien valt het op dat een kind vaak valt, zich houterig beweegt of schrijven nog erg lastig vindt? Wij helpen kinderen door aan te sluiten op de eigen ontwikkeling van een kind; dus via spel en beweging! Mocht je twijfelen of jouw zoon of dochter ondersteuning zou kunnen gebruiken, dan kun je altijd even bij mij binnenlopen of overleggen met de leerkracht/intern begeleider. Een begeleidingstraject bij Intraverte wordt grotendeels vergoed door de basiszorgverzekering. Kijk voor meer informatie op: www.intraverte.nl of bel naar 0578-688127.