Het feest op woensdag 16 oktober

dinsdag 1 oktober 2019

Hoe gaat het feest eruit zien? Hieronder kunt u alle benodigde informatie lezen:

• woensdag 16 oktober komen alle kinderen met ouders om 9:30 uur op school.
  • daar vindt de opening van het feest plaats en wordt er gezorgd voor drinken en iets lekkers
  • alle kinderen en ouders worden verdeeld over 7 groepen (ongeveer twintig kinderen per groep)
  • elke groep krijgt een route en stempelkaart om met alle zeven gewoonten een activiteit te gaan doen.
  • de leerkrachten staan bij deze gewoonten om de activiteit te begeleiden en nemen voor de eerste activiteit hun eerste groepje kinderen en ouders mee
  • ouders en kinderen lopen met elkaar in hun groepje naar de activiteiten, die ongeveer 15 minuten zullen duren.
  • na de zeven gewoonten komen alle groepen weer terug op het schoolplein
  • om 12.15 uur gaan alle leerlingen met hun begeleiders naar binnen om gezellig een broodje te eten
  • einde feest 13.15 uur

Om de organisatie goed te laten verlopen vragen we het volgende:

• Wilt u zich opgeven voor de begeleiding en de lunch vóór 5 oktober? De lijsten hiervoor hangen beneden in de hal. We vragen in ieder geval 1 ouder per gezin. Mocht u zelf niet kunnen dan mag u ook een vervanger (opa, oma, oppas) vragen. (Groot) Ouders die begeleiden kunnen ook blijven lunchen.
  • Wilt u voor de lunch op dinsdag 15 oktober bord, beker en bestek meegeven naar school? (Ook voor begeleiders)