woensdag 17 juni 2020

Film

Dit jaar maakt groep 8 een film in plaats van de gebruikelijke musical. De film is van Hollywood in de klas en heet “Hotel”.  Een aantal personen helpt groep 8 en juf Ruth bij het maken van deze film. Als school zijn wij natuurlijk erg blij met de pro-actieve ouders, de onderwijsassistente (juf Henriette) en stagiaires die graag hun steentje willen bijdragen aan een mooi afscheid voor groep 8.

Feestavond

Vrijdag 10 juli is de afscheidsavond voor groep 8 op school, deze is alleen voor de kinderen. Kinderen mogen hiervoor zelf hun ideeën aandragen en het mede organiseren.

Laatste schooldag

Woensdag 15 juli is de laatste schooldag van groep 8. Nadat ze de andere groepen getrakteerd hebben, volgt het ‘rode loper’ momentje. ’s Avonds is er een filmavond waar de film voor de ouders te zien zal zijn. Tijdens de filmavond houden we de 1,5 meter tussen volwassenen aan.