Even voorstellen

donderdag 28 november 2019

Ruim 20 jaar geleden heb ik mijn eigen basisschooltijd afgesloten op OBS Beekbergen. Na deze leuke schooltijd werd het mijn passie om zelf bij te dragen aan goed onderwijs. In mijn 12 jaar als juf voor de klas werden mijn ambities steeds breder, waardoor ik terecht ben gekomen bij BMC, een adviesbureau binnen de publieke sector. Als adviseur en nu recruiter van Onderwijs & Jeugd draag ik in bredere zin bij aan de kwaliteit van onderwijs en jeugdzorg. Sinds 2016 wonen wij weer in “ons dorp”, Ewout en ik zijn hier beide opgegroeid. In juni zijn onze kinderen, Jayden & Timo, 4 jaar geworden en zij zitten nu dus in groep 1. Met mijn ambities voor kwalitatief onderwijs was het voor mij een logische keuze om mij aan te melden voor de MR toen deze kans voorbij kwam. Ik zet mij de komende jaren als MR lid dan ook graag in om bij te dragen aan de onderwijskwaliteit van OBS Beekbergen, middels een kritische blik, mijn brede kennis en ervaring vanuit het onderwijs en natuurlijk met behulp van de informatie die we vanuit de school en vanuit jullie als ouders krijgen. Dus mocht je iets willen delen of vragen, schroom dan niet om me aan te schieten!

Christa Hartgers-Boer