Derde pannenkoekenfeest obs Beekbergen

woensdag 11 september 2019

De eerste schoolweek was nog maar net gestart en het was alweer tijd voor het derde Pannenkoekenfeest. Met een boodschappenwagen vol producten ging het team van bakkers aan de slag, met grote bakken beslag. Wel vijf pannenkoekenbakkers hebben de hele middag staan bakken. Om 17:00 uur stonden de bakken vol dampende pannenkoeken klaar om de leerlingen, ouders, broertjes en zusjes te voorzien van een pannenkoek. Er zijn er weer een heleboel gebakken en deze zijn bijna allemaal opgegaan. Ondanks de regen is ook deze editie weer goed bezocht. Fijn dat we binnen plaats konden nemen en dat er tenten op het plein stonden. Het was weer een geslaagd feestje!

Mede mogelijk gemaakt door een enthousiast team, fantastische bezoekers en natuurlijk de verschillende sponsoren; Albert Heijn John Westerik, Slijterij het Keteltje, Vakantiepark het Lierderholt en Café de Heksenketel!