De Activiteitencommissie bakt ze bruin!

donderdag 10 september 2020

Het nieuwe schooljaar werd voorgaande jaren altijd door de activiteitencommissies geopend d.m.v. een groots pannenkoekenfeest op het schoolplein. Papa´s, mama´s, broertjes en zusjes worden hiervoor altijd uitgenodigd. Dit kon op de gebruikelijke manier helaas niet doorgaan en daarom hebben ze een ander plan bedacht. In deze tijd moeten we met z’n allen een beetje creatief denken en kijken wat er wel haalbaar is. Helemaal niets organiseren was ook geen optie. Daarom zijn alle kinderen en leerkrachten op woensdag 9 september getrakteerd op pannenkoeken. Van AH Westerik hebben we de benodigde ingrediënten geleverd gekregen. Samen met 10 ouders hebben we meer dan 300 pannenkoeken gebakken! AH Westerik en alle pannenkoekenbakkers BEDANKT! Zonder jullie hulp was het ons niet gelukt. De kinderen waren dol enthousiast en hebben echt alles opgegeten, hoe leuk is dat. We hopen natuurlijk dat we in de toekomst wellicht nog wat leuke activiteiten mogen en kunnen organiseren, al zal dit allemaal op gepaste wijze moeten worden ingevuld.

De Activiteitencommissie.