Audit

donderdag 7 oktober 2021

Op dinsdag 05-10-2021 werd op onze school een audit uitgevoerd door auditoren uit onze eigen stichting. De school presenteert zich dan aan opgeleide auditoren die intern begeleider of directeur zijn op een andere school binnen Leerplein055.

Voorafgaand aan de audit hebben wij beleidsdocumenten gestuurd, zodat de auditoren weten wat we doen. Op de dag zelf werden klassen bezocht, gesprekken gevoerd met leerlingen, ouders, teamleden, intern begeleider en directeur. Aan het einde van de dag hebben de auditoren hun bevindingen gepresenteerd en onze school dus een spiegel voorgehouden. Het was een goede dag en hebben mooie feedback gekregen: complimenten, tips en aanbevelingen. O.a. werd aangegeven dat leerlingen zich veilig en vertrouwd voelen op school, The leader in Me als positief wordt ervaren, dat we een fris en opgeruimd schoolgebouw hebben, dat er  een vriendelijke open sfeer is en een rustige werksfeer heerst en dat er betrokken leerkrachten zijn. Natuurlijk zijn er ook aanbevelingen gegeven waar we aan gaan (verder) werken.