Afscheid juf Astrid

dinsdag 25 juni 2019

Sinds 2016 verzorg ik op OBS Beekbergen de lessen van het R.K. godsdienstig vormingsonderwijs. Het bijzondere van deze lessen vind ik dat je als leerkracht de kinderen vanaf groep 3 tot en met groep 8 begeleidt op het gebied van zingeving en levensbeschouwing. Kinderen leren zelfstandig nadenken over de diepere vragen van het leven. Voor mij was het basisonderwijs een nieuw vakgebied; Ik kom uit de wereld van de ICT en het bedrijfsleven. Ik heb erg genoten van deze periode, maar ben erachter gekomen dat mijn kwaliteiten op een ander vlak liggen. Daarom neem ik aan het einde van dit schooljaar afscheid van OBS Beekbergen. Op donderdag 18 juli zal ik dan ook afscheid nemen van de kinderen (voor groep 8 is dat een week eerder, op 11 juli). Ik kijk terug op een hele mooie tijd en leuke lessen met de kinderen. Het was fijn om te werken op deze school waarin ik als nieuwe collega hartelijk ontvangen werd. Dag allemaal!