Ouderraad: nieuwe leden en ledenvergadering

donderdag 10 oktober 2019

Nieuwe leden gezocht!
Algemene Leden Vergadering: dinsdagavond 19 november 2019 20:00 uur
Het bestuur van de ouderraad, op dit moment bestaande uit Angele Kool (Activiteiten coördinator) , Kirsten du Breuil (penningmeester), Maaike Boonstra (secretaris) en Bianca Mulder (vertegenwoordiger school) is op zoek naar nieuwe leden. Marian Neuteboom heeft na twee jaar voorzitterschap, besloten te stoppen met haar bestuurstaken en zich te richten tot de activiteiten. We zoeken voor aanvulling van het bestuur, graag 1 of 2 nieuwe oudervertegenwoordigers , eventueel met affiniteit voor het voorzitterschap.  De ouderraad vergadert 6 tot 8 keer per jaar, beheert de kas met ouderbijdragen en is aanspreekpunt voor de activiteiten. De activiteiten, zoals het pannenkoekenfeest, sinterklaas, kerst, maar ook de sportdag worden georganiseerd door de activiteitencommissies bestaande uit enthousiaste ouders en leerkrachten.