Schoolfruit vanaf volgende week

woensdag 2 november 2016

aca9209d-c7a6-4c74-b7d1-9eac17457275_logo_eu-schoolfruit_2016_b5258367_183x187Vanuit gewoonte 7, Houd de zaag scherp, doen wij dit schooljaar weer mee met het EU-Schoolfruit- en groenteprogramma. Dit wordt aangeboden door de Europese Unie, het ministerie van Economische Zaken en de schoolfruitleveranciers. EU-Schoolfruit stimuleert kinderen samen fruit en groente te eten in de klas.

Tijdens dit fruit- en groenteprogramma ontvangen we 20 weken lang gratis drie stuks groente/fruit per leerling per week. Tijdens deze 20 weken maken we ook gebruik van de EU-Schoolfruitlessen en het schoolfruitdigibord.

De schoolfruitleveringen starten volgende week en lopen door t/m de week van 10 april 2017. Elke week komt op dinsdag het fruit op school. Helaas kan men ons nog niet vertellen hoe laat. Daarom willen we voor volgende week afspreken om op woensdag, donderdag en vrijdag fruit te eten op school. Mocht de levering op tijd komen op dinsdag, dan zullen we daarna op dinsdag, woensdag en donderdag fruit eten. Maar dat zullen we u nog laten weten. Woensdag krijgen alle kinderen waspeen, donderdag een appel en vrijdag een peer. Eet smakelijk allemaal.

Wilt u meer informatie? Ga dan naar http://www.euschoolfruit.nl