Peuteropvang en VSO/BSO de Blije Weye in Beekbergen

Openbare basisschool Beekbergen werkt samen met Kinderdagverblijf Pommetje De Blije Weye in de vertrouwde omgeving van het eigen schoolgebouw. De Blije Weye staat voor een goede start, voor een vertrouwde basis en voor blije kinderen.

Dit kinderdagverblijf biedt de volgende opvang in hetzelfde gebouw als onze school:

• peuterspeelzaal / peuteropvang
  • voorschoolse opvang (vso) en
  • buitenschoolse opvang (bso).

De Blije Weye ziet kinderopvang als een bron van groei en als een aanvulling op thuis. Een veilige omgeving die je zorgvuldig kiest om je kind te laten spelen en opgroeien met andere kinderen. En vooral een fijne plek om samen de wereld te ontdekken. Bij de kinderopvang zijn alle kinderen in goede handen en zijn ze thuis in een wereld die ze vrij mogen ontdekken. Spelenderwijs en met veel plezier.

Peuterspeelzaal / peuteropvang

Wij werken nauw samen met de peuterspeelzaal. De locatie is kleinschalig en gemoedelijk, precies zoals ook het dorp is. Een fijne, herkenbare omgeving voor de kinderen. De peuters gaan regelmatig op bezoek bij de school om mee te doen met een gymles, kringgesprekjes of iets op creatief gebied.

Voor meer informatie over de peuterspeelzaal/peuteropvang kunt u bellen met Leontien van der Werf op telefoonnummer 06-36027098

Voorschoolse opvang (vso)

U kunt bij Kinderdagverblijf Pommetje De Blije Weye  gebruik maken van voorschoolse opvang (vso).

Buitenschoolse opvang (bso)

Kinderdagverblijf Pommetje De Blije Weye verzorgt de buitenschoolse opvang in onze school. Kinderen denken en beslissen hier mee in wat ze samen doen en ontdekken. Na een schooldag kunnen de kinderen op ontdekking in de bso. Opladen of ontladen, rondrennen of relaxen. De kinderen krijgen de ruimte en vinden altijd een nieuwe uitdaging.

Omdat de school en de bso in hetzelfde gebouw zitten, gaan de kinderen binnendoor naar school of de bso en kennen ze alle gezichten. Praktisch en vertrouwd dus. De bso is heerlijk ruim. Kinderen kunnen alle kanten op. De kinderen spelen in de grote hal of het gymlokaal, ze hebben kookworkshops in de keuken en er is een huiswerkruimte. Er wordt hier natuurlijk vooral veel genoten. Rennen en ravotten of hangen in het grote klimrek op het schoolplein. Of samen op verkenning in de tuin of het park in de buurt.

De kinderopvang werkt met het digitaal systeem Rosa. U kunt inschrijven via bijgaande link, https://www.rosasoftware.nl/rosa/inschrijven/kdvstap1.php?bdf_nr=3083

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u mailen op info@kinderdagverblijfpommetje.nl of u kunt bellen op dinsdag en donderdag tussen 10 en 11 naar bovenstaand nummer.