Slotoptreden muziek

vrijdag 31 maart 2017

Met plezier nodigen wij u uit voor het gezamenlijk slotoptreden van de kinderen uit groep 5/6  van de school in Beekbergen en groep 5 van de school uit Lieren op donderdag 6 april 2017.
De kinderen zijn 10 weken met allerlei aspecten van muziek bezig geweest, hebben veel instrumenten bekeken en geprobeerd en hebben met veel inzet en enthousiasme zelf een aantal liedjes leren spelen op de blokfluit.
Met het  optreden worden de muzieklessen afgesloten. De kinderen spelen zowel zelf, als samen met het opleidingsorkest van harmonie vereniging Prinses Juliana Beekbergen (PJB). .

Het optreden dat ongeveer ruim een uur zal duren begint om 18.15 u.
Om op tijd te kunnen beginnen en van te voren nog even met het orkest te kunnen oefenen moeten de kinderen om uiterlijk 18.00 u aanwezig zijn in het dorpshuis De Hoge Weye  in Beekbergen.

U bent van harte uitgenodigd  en  ook opa’s en oma’s,  broertjes en zusjes evenals andere belangstellenden zijn van harte welkom.
Na afloop is er de gelegenheid om nog even na te praten met de orkestleden en kunnen de kinderen het orkest en de instrumenten nog even bekijken en uitproberen