Sinterklaasfeest in de groepen 5, 6, 7 en 8.

donderdag 10 november 2016

Maandagmorgen 5 december vieren ook wij het Sinterklaasfeest in onze groep. Maandag a.s. 14 november gaat de voorpret beginnen. We gaan lootjes trekken en de kinderen krijgen een info blad over de surprise, het gedicht en natuurlijk het cadeau. Wat een gezellige tijd! Ook dit jaar maken wij een tentoonstelling van alle gemaakte surprises. Meester Leendert richt hier speciaal een stukje gang voor in. Vanaf 28 november t/m 1 december mogen de surprises meegenomen worden. ( vrijdag 2 december zijn de kinderen vrij ) We geven de kunstwerken een mooi plekje in de gang. Komt u gerust maar eens kijken!! Op donderdag 1 december gaan we samen met de kinderen de namen op de surprises plakken en komt er weer een stukje duidelijkheid bij……nog een weekend wachten en het feest kan beginnen. Op maandagmiddag 5 december houden we in samenspraak met de kinderen een gezellige middag.