Nieuws uit de ouderraad

donderdag 13 september 2018

Het schooljaar is weer begonnen en er staan al weer allemaal leuke activiteiten op het programma.

Aanmelden nieuwe leerlingen. Graag willen we alle nieuwe ouders op deze school welkom heten en vragen of zij hun kind al hebben aangemeld als lid van de oudervereniging. Aanmelden kan middels een inschrijfformulier wat u kunt krijgen bij Yolanda Klaaysen, bij de leerkracht van uw kind of via onderstaand email adres. Als u meer wil weten over de Ouderraad verwijzen we u naar de website van school.

Vacature OR-lid. Vorig schooljaar hebben we een paar keer gevraagd om een voorzitter voor de OR. Helaas zijn daar geen reacties op gekomen. Wij zijn blij dat Marian Neuteboom, die eerst voorlopig voorzitter was, deze taak nu op zich wil nemen. Dit neemt niet weg dat we nog wel graag een OR lid er bij willen hebben voor het coördineren van de activiteiten(commissies). Wie komt ons versterken???

Algemene Leden Vergadering. Schrijf deze datum maar vast in uw agenda:

Op dinsdag 20 november 2018 om 20.00 uur houden we onze jaarlijkse Algemene Leden Vergadering. U bent van harte welkom op school.

Vragen, opmerkingen, aanmeldingen? U kunt een van onderstaande OR-leden aanspreken of mailen naar onderstaand email-adres. Ook hangt er een ideeën bus in de hal (bij de ingang van onder andere groep 3 en 4). orbeekbergen@gmail.com

Marian Neuteboom (voorzitter)

Angele Kool (penningmeester)

Kirsten du Breuil (secretaris)