donderdag 21 februari 2019

Klassenoptreden

Het staat vast al dik geschreven in uw agenda, maar nog even ter herinnering; op woensdag 13 maart is het klassenoptreden van groep 4 van 11.45 tot ongeveer 12.15 uur. Alle (groot)ouders zijn van harte welkom om te komen kijken. Wat we gaan doen blijft nog even geheim!

Vorige week heeft juf Rumeysa samen met de kinderen een Russische zitdans gedaan. Het tempo werd steeds meer opgevoerd, tot het bijna niet meer te doen was!

Emotionele bankrekening

De emotionele bankrekening is een belangrijk onderdeel van de 7 gewoonten van Stephen Covey, Om sociaal emotioneel te kunnen groeien en een sociaal persoon te worden stort je bij elkaar op de emotionele bankrekening. in de klas zijn we ook druk bezig met storten op ieders bankrekening. Maar, wat is dat nou precies? Wanneer doe je een storting en wanneer neem je op bij iemand? En hoe voelt het wanneer je een compliment krijgt of wanneer iemand een opname bij jou doet? Allemaal zaken waar we de komende tijd mee bezig zijn.