groep 3 en 4

donderdag 22 september 2016

De afgelopen weken is er weer hard gewerkt…de eerste rekentoetsen zijn gemaakt en groep 4 heeft ook al de eerste taal en spellingtoetsen gedaan. De uitslagen kunt u bekijken in parnassys!

We hebben in beide groepen een verjaardagskalender gemaakt, komende weken zullen we bezig zijn binnen het thema herfst.

We willen u er aan herinneren dat nog niet alle kinderen een koptelefoon mee hebben voor op de computer! Ook willen we u vriendelijk vragen om het fruit van uw kind graag gesneden mee te geven! In groep 3 en 4 hebben we maar een kwartier om te eten en te drinken, vandaar onze verzoek!

Alvast een paar data om in de agenda te zetten: Woensdag 26 oktober gaan we met de groepen 1, 2, 3 en 4 de traditionele herfstwandeling maken. Bent u in de gelegenheid om mee te gaan en een groepje te rijden en te  begeleiden op die ochtend dan kunt u zich alvast opgeven bij de juffen! We zullen weer rond kwart over twaalf terug zijn!

In november zullen de eerste ouder/ kind gesprekken plaatsvinden. U kunt voor de groepen 3 en 4 alvast de volgende middagen in uw agenda zetten..maandagmiddag 14 november en donderdagmiddag img_20160901_14382424 november. Tegen die tijd komt er een lijst met tijden op de klassendeur.