Gr 3

vrijdag 12 februari 2016

Wat hebben we heerlijk gewerkt de afgelopen dagen. De timetimer staat aan, de kinderen gaan na de instructie aan het werk en weten wat ze kunnen doen als ze klaar zijn…leuk om te zien hoe goed het al gaat! Vanaf volgende week gaan we dan ook werken met een weektaak. Hierop kunnen de kinderen  zelf kijken wat er die dag gepland staat, en kunnen ze aftekenen wat ze hebben gedaan. OoIMG_20160211_143649k staat erop aangegeven wat ze kunnen doen als ze klaar zijn. Een mooie nieuwe uitdaging!

Gisteren hebben de kinderen heerlijk geknutseld voor Valentijn, ondertussen speelde de juf verzoeknummers  op het digibord. De  verzoeken waren divers, cold play, djembé muziek, K3 en kinderen voor kinderen, zeer veel variatie dus. Leuk!