Groep 3

vrijdag 1 juli 2016

Het laatste berichtje voor dit schooljaar! We hebben een heerlijk jaar gehad…wat zijn de kinderen gegroeid..zowel in de lengte maar wat nog belangrijker is sociaal emotioneel! Het is nu bijna tijd om lekker vakantie te gaan vieren. Nog 1 week te gaan, de laatste spullen opruimen, kastjes leeghalen en schoonmaken, alvast een voorproefje krijgen van het nieuwe lokaal en de nieuwe LIO juf, juf Merve. Groep 8 heeft ons al geholpen met het schoonmaken van de kasten, super jongens!

Woensdag en donderdag zal juf Merve vanaf een uur of 10 aanwezig zijn op school om kennis te maken met de kinderen en met u, loop gerust even binnen! Juf Romy zal donderdagmiddag voor het laatst in onze groep zijn. We zullen haar gaan missen, maar gelukkig komt ze na de vakantie weer terug als stagiaire in groep 5/ 6.

Nog een advies….we merken zeker bij de kinderen in groep 3 en 4 dat het heel waardevol is om in de zomervakantie lekker te blijven lezen. Tuurlijk mag het wat minder, het is ten slotte vakantie! Zo kunnen ze na de zomer weer goed van start in groep 4!

Nog een vraag aan u, er is een poosje terug op school afgesproken dat kinderen hun eigen koptelefoon meenemen voor de computers. Een paar kinderen hebben er 1 in de klas, maar de meesten nog niet. Zou u er na de vakantie voor willen zorgen dat uw kind er 1 bij zich heeft? Het is ook handig als er een klein tasje omheen zit..zodat de snoeren niet in de knoop raken! Alvast bedankt! ( v.b. moeder van Emma heeft een heel mooi tasje gemaakt)

We willen ook alle ouders bedanken die het afgelopen jaar ervoor hebben gezorgd dat we naar onze uitstapjes konden  en dat veel kinderen extra hebben kunnen lezen!

De juffen wensen u alvast een hele fijne zomervakantie!!