Gr 3

maandag 6 juni 2016

Wat hebben de kinderen hard gewerkt de afgelopen weken. De meeste CITO toetsen zijn gedaan, nu volgen alleen volgende week nog de leestoetsen. De kinderen lezen een tekst op hun niveau en krijgen daar een bepaalde tijd voor, ( de AVI toets) en lezen drie keer 1 minuut verschillende woordjes ( DMT toets ). Sommige kinderen vinden het erg spannend als de juf met de stopwatch de tijd bij houdt van het lezen. Soms gaat de juf er gewoon schuin achter zitten, dan zien ze de stopwatch niet en gaat het vaak beter! Ook hebben we lekker geknutseld, de kinderen mogen dan ook verzoeknummers indienen voor meezingliedjes op het digi bord. Zo leuk om te zien wat een verschillende muziek interesses de kinderen hebben! Zowel K3, kinderen voor kinderen als Cold play zijn favoriet!

Heeft u het rapport van uw kind nog thuis liggen…geeft dat dan nog even mee voor de juf!!!IMG_20160602_145144