Afscheid meester Ton

woensdag 23 maart 2016

pensioenHet afscheid van meester Ton komt steeds dichterbij. Na 41 jaar in het onderwijs werkzaam te zijn geweest, waarvan 39 jaar op obs Beekbergen, gaat hij met pensioen.  Op donderdag 21 april a.s. wil hij er samen met de kinderen van zijn groep een hele gezellige middag van maken. Direct na schooltijd van 15.15 tot 16.15 uur is er gelegenheid voor alle kinderen, ouders en oud-leerlingen van obs Beekbergen om Ton te feliciteren met zijn pensioen en afscheid te nemen. U bent allen van harte welkom! Vanaf 16.30 zal het afscheid een besloten karakter hebben. Op vrijdag 22 april a.s. is de laatste dag dat Ton op school is en viert hij met ons nog de jaarlijkse Koningssportdag. Daarna hebben we meivakantie en zal Ton per 1 mei 2016 met pensioen gaan. We zullen je missen Ton, maar wensen je een hele fijne tijd en veel geluk en gezondheid voor de toekomst!