Scholing team

donderdag 13 september 2018

Nog geen drie weken school, maar het team heeft al twee gezamenlijke trainingen achter de rug. In de laatste week van de zomervakantie hebben we een training gehad van CPS over The Leader in Me. Fijn om weer een stap verder te zijn in dit traject! Vorige week hadden we een training van Prowise (touchscreens). Het heeft ons verrast hoeveel mogelijkheden op deze screens zitten. Erg leuk om uit te proberen, uw kind heeft dit vast al gemerkt in de klas!

Het team is ook individueel aan het (bij)scholen. Zij volgen scholing voor o.a. de meer/hoogbegaafden leerlingen, voor Spelend Leren (onderbouw), voor Taalcoördinator en voor Opbrengstgerichte Leercultuur. U ziet, we zijn volop in ontwikkeling en met veel plezier!