oudergesprekken in de agenda

woensdag 18 april 2018

Wat ontzettend fijn dat u zo trouw gebruik maakt van de klassenagenda. We zien dat een groot aantal ouders regelmatig intekent voor een gesprek met de leerkracht. Dit vinden wij een goede ontwikkeling. We zijn samen verantwoordelijk voor het welbevinden en de prestaties van onze kinderen.

Een kleine kanttekening hierbij. Het komt nogal eens voor dat er een afspraak op het laatste moment (lees dezelfde dag) wordt bijgeschreven in de agenda. Dit is voor de leerkrachten heel vervelend. Gedurende de dag kijken zijn veelal niet in de agenda. Zo worden ze soms verrast door een ouder die op de stoep staat.

Wij willen u dus vragen, wanneer u een afspraak wil maken dit minimaal 2 dagen van te voren in de agenda te schrijven. Zo kunnen de leerkrachten hun voorbereidingen treffen en/of er rekening mee houden. Indien de urgentie dermate hoog is dat dit niet mogelijk is, probeer dan de leerkracht even persoonlijk hierover aan te spreken.

Ook bij het verwijderen  van een afspraak graag even persoonlijk melding van maken.

Alvast bedankt.