Midwintermarathon

donderdag 10 januari 2019

Heb jij je al ingeschreven voor de midwintermarathon?

De inschrijving voor de 46ste editie van de Centraal Beheer Midwinter Marathon op zaterdag 2 en zondag 3 februari verloopt voorspoedig. Wacht dus niet te lang met inschrijven! Inschrijven kan tot en met 12 januari 2019 23.59 uur.
Het kan dus nog maar je hebt nog maar 2 dagen!

Nieuwe opzet Centraal Beheer Kidsrun in 2019!
Alle jonge hardlopers van 4 t/m 12 kunnen meedoen aan de Kidsrun. Maar let op! De Kidsrun bestaat voortaan uit 4 onderdelen:
A. 3 wedstrijden over 1 km voor de leeftijdscategoriën 6 en 7, 8 en 9 en 10 t/m 12 jaar.
wel tijdregistratie, prijzen voor de snelste drie jongens en meisjes per categorie. Medaille voor iedere loper.
bij deze wedstrijden mogen absoluut géén ouders/begeleiders meelopen. Dit om de jonge hardlopers vrij baan te geven. Wilt u wel meelopen met uw kind dan kan dat alleen bij de prestatieloop (zie hieronder).
B. een prestatieloop over 500 meter voor kinderen van 4 t/m 12 jaar
geen tijdregistratie, geen wedstrijdelement, en dus geen prijzen voor de eersten. Uiteraard wel voor iedere jongen of meisje een medaille.
per kind mag maximaal één ouder/begeleider meelopen.

Let bij het inschrijven op dat u uw kind voor de juiste categorie opgeeft!
Kijk hier voor de route van de Centraal Beheer Kidsrun. Wacht niet te lang met inschrijven want er kunnen maar 1.000 kinderen meedoen.
De start/finish van de Kidsrun is op de Loolaan ter hoogte van de Bosweg. De route van de Kidsrun gaat over de Loolaan tot de Naald en weer terug.
Schrijf je nu in!