Meester Leendert

donderdag 1 februari 2018

Meester Leendert is sinds november 2016 ziek thuis. Dat betekent niet dat we hem op school niet meer zien, want twee maal per week komt hij op school om met kinderen te werken (individueel). De afgelopen maanden heeft hij een afkeuringstraject doorlopen en vorige week heeft hij officieel bericht gekregen dat hij wordt afgekeurd. Fijn dat er nu duidelijkheid is en dat meester Leendert officieel kan stoppen met werken. Hij is daar zelf erg blij mee. Natuurlijk zullen wij onze laatste meester missen op school, maar gelukkig blijft hij voorlopig nog twee keer per week op school komen om met kinderen te werken. Dat waarderen wij enorm! Tot slot zullen we samen met meester Leendert gaan kijken hoe en wanneer we zijn afscheid gaan organiseren.