Kleedjesmarkt

woensdag 7 juni 2017

Zaterdag 17 juni is het weer zover, kleedjesmarkt in het centrum van Beekbergen. Iedereen kan gratis meedoen aan deze kleedjesmarkt die door Bemivo evenementen wordt georganiseerd. Naast de kleedjesmarkt is er een kofferbakverkoop in de Kerkallee. In dit sfeervolle laantje kan iedereen zijn spullen verkopen vanuit de kofferbak. In tegenstelling tot de kleedjesmarkt, gratis en veel beschikbare plaatsen, is er voor deelname aan de kofferbakverkoop een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en kost een plaats   €10,00 euro. Inschrijven voor de kleedjesmarkt en de kofferbakverkoop kan vanaf 19 mei op Bemivo.nl. Inschrijfformulieren liggen vanaf die datum ook bij alle Bemivo winkeliers en kunnen ingeleverd worden bij HUBO van Tongeren en PRIMERA De Damper. Alle kinderen die mee willen doen aan de kleedjesmarkt zich ook via school inschrijven. Dat kan bij alle drie basisscholen in Beekbergen, Lieren en Oosterhuizen.
Klik hier voor Inschrijfformulierkleedjesmarkt2017. U kunt ook een formulier halen bij juf Ingrid.