Groep 6/7

donderdag 26 oktober 2017

De afgelopen weken zijn weer voorbij gevlogen! De kinderen hebben hun tweede taaltoets achter de rug. Na de toets gaan we samen met de kinderen de doelen bepalen waar de komende tijd extra aan gewerkt moet worden. Dit zijn onderdelen van de toets die nog moeilijk gevonden werden. Per kind kan dit natuurlijk verschillen!

De eerste activiteit voor Serious Request is ook gestart. De kinderen zijn begonnen met het tekenen van hun eigen kerstkaart. Volgende week worden deze naar de drukker gestuurd en over een aantal weken krijgt uw kind ze mee naar huis om te verkopen. Ze worden prachtig!     Morgen gaan groep 7 en 8 de sponsorloop doen in het Omnisportcentrum. vanmiddag bij de gym hebben we alvast geoefend met een hindernis estafette.

Ook bedanken we de moeders weer voor het luizen pluizen…super fijn dat dit altijd na de vakantie wordt gedaan!!