Groep 5/6

donderdag 24 januari 2019

Wat fijn dat al heel veel kinderen thuis nog eens extra tafelsommen oefenen. Misschien is uw kind ook al druk met de voorbereiding van de spreekbeurt. Handig als u even helpt met de planning. Wanneer begin je met informatie zoeken? Wanneer ga je dan thuis oefenen? Allemaal zaken rondom de planning waarbij de meeste kinderen nog best wat hulp kunnen gebruiken.

De Cito periode nadert het einde. Deze week nog een deel van spelling en volgende week nog Cito rekenen. Vervolgens gaan de leerkrachten de gemaakte toetsen in beeld brengen en passen waar nodig de gemaakte plannen aan.

Verder zijn we druk met het maken van de rapporten. Is het rapport van uw kind nog thuis geeft u deze dan mee naar school?

En denkt u nog aan het werkje voor juf Liese?