Groep 3

dinsdag 22 september 2015

Afgelopen week zijn de kinderen begonnen in het computerlokaal. We zullen  1 keer in de week op vrijdag met alle kinderen naar de computers gaan. De helft van de kinderen begint dan met veilig leren lezen ( VLL)  of rekenopdrachten op de computer, de andere helft heeft een gewone reken- of taalles aan de tafels. Halverwege wisselen we natuurlijk van plek! De kinderen vonden het erg leuk om te doen!

We zijn afgelopen ook IMG_20150918_114021week begonnen met de nieuwe kern VLL, de gele kern 2. Als het goed is hebben de kinderen de rode boekjes van kern 1 mee naar huis gekregen, samen met een kopie van de Veilig en Vlot( V&V) woordjes. Via de mail heeft u informatie gekregen over het samen lezen met uw kind. Heeft u de mail gemist, kom dan a.u.b. nog even langs bij 1 van de juffen!

Denkt u eraan dat de kinderen dinsdag 29 september vrij zijn ivm de Leerpleindag voor de leerkrachten!?