Groep 1/2 naar de Vier Dorpen

woensdag 9 januari 2019

Woensdag 9 januari is groep 1/2 naar de Vier Dorpen geweest. Een leuk, gezellig begin van het nieuwe schooljaar! Daar gingen de kinderen in groepjes aan tafel samen met de bewoners spelletjes doen. Zo werd er een ballon overgegooid en werden er reactie spelletjes gedaan met pingpongballen en bekers.  De bewoners vonden het erg leuk, deden heel fanatiek mee en er werd veel gelachen. Er was een mooie synergie tussen jong en oud te zien. Daarnaast genoten de bewoners van de mooie verhalen van de kinderen. Tot slot hebben we samen nog even wat liedjes gezongen van vroeger.

Via deze weg willen we de begeleiders van de Vier Dorpen nogmaals bedanken voor hun gastvrijheid en de ouders die mee zijn geweest voor hun hulp.